Ford Transit skrzynia, Karty ITS
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0124
Ark. 1
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: FORD TRANSIT 2,4 TD
A. Marka pojazdu: FORD,
B. VIN (3 pierwsze znaki): WF0,
C. Typ, model, (nazwa handlowa): FMCY (Transit SC 350L),
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): F4FAL,
E. Odmiany: skrzyniowy z kabiną pojedynczą,
F. Rodzaj: samochód ciężarowy,
G. Podrodzaj: skrzyniowy,
H. Przeznaczenie: nieokreślne,
I. Numer homologacji krajowej MT i GM: 82,
J. Przykład VIN-u: WF0AXXGBFAXM00001
,
K. Powyższeze dane dotyczą pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających
się od numeru:
WF0AXX
... ,
L. Wygląd pojazdu:
--
Ł. Informacje o pojeździe:
1
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
Numer nadwozia (VIN) składa się
z 17 znaków, stanowi numer
nadwozia (podwozia) i znajduje
się na przegrodzie czołowej po
prawej stronie.
2
Położenie numeru silnika:
Numer silnika wybity jest na
kadłubie silnika po prawej stro-
nie.
Numer silnika jest umieszczony jest na
kadłubie silnika po prawej stronie.
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0124
Ark. 2
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: FORD TRANSIT 2,4 TD
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki zna-
mionowej:
Tabliczka znamionowa umiesz-
czona jest na prawym słupku
kabiny.
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
11 i 12 znak w numerze VIN ozna-
cza kolejno rok i miesiąc.
X – oznacza rok 1999,
M – oznacza listopad.
W – oznacza rok 1998,
J – styczeń.
Znak 4: oznacza wariant modelu.
Znak 7: oznacz fabrykę montażo-
wą,
Znak 9: oznaczenie modelu F -
Transit,
Znak 10: oznacza wariant modelu.
WF0AXXGBFA
XM
00001
--
5
Masa własna:
[kg]
1949
6
Dopuszczalna masa cał-
kowita, (administracyjna w
kraju):
[kg]
3500
7Ilść osi:
[szt]
2
8Ilść kół:
*Jeżeli tylna oś jest na
kołach bliźniaczych.
[szt]
4lub6*
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0124
Ark. 3
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: FORD TRANSIT 2,4 TD
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
9ład
dopuszczal-
nej masy
całkowitej
(nacisku
całkowitego)
na osie
[kg]
1650*
1600**
*) wersja 350L czterokoło-
wa,
*) wersja 350L sześcioko-
łowa (tył na kołach bliźnia-
czych)
1:
16,50*
16,00**
[kN]
[kg]
2200*
2450**
2:
22,00*
24,50**
[kN]
10
Dopusz-
czalna ma-
sa całkowita
przyczepy
z hamul-
cem:
[kg]
2000
bez hamul-
ca:
[kg]
BD
11
Największa
liczba
miejsc
do siedze-
nia:
[szt]
3
--
12
Nominalny rozmiar opon:
215/75 R16C 113/111Q
175/75 R16C 101/99Q*
185/75 R16C 104/102Q*
*) dla pojazdu na kołach
bliźniaczych
[mm/cal]
13
Dopuszczalne rozmiary
opon:
[mm/cal]
185/75 R16C 104/102Q
14
Ciśnienie
w kołach
przednich
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
0,35
obciążenie
max:
[MPa]
0,35
Ciśnienie
w kołach
tylnych:
obciążenie do 3
osób
[MPa]
0,32
Obciążenie
max:
[MPa]
0,32
15
Prędkość maksymalna:
[km/h]
136
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0124
Ark. 4
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: FORD TRANSIT 2,4 TD
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
16
Nominalna wartość usta-
wienia świateł mijania w
płaszczyźnie pionowej:
[cm/10m]
↓
12
[%]
↓
1.2
17
Nominalna wartość usta-
wienia świateł drogowych
w płaszczyźnie pionowej
(tylko dla układów cztero-
reflektorowych):
Układ jednoreflektorowy
[cm/10m]
-------------
[%]
-------------
18
Nominalna wartość usta-
wienia świateł przeciwm-
głowych przednich w
płaszczyźnie pionowej
(tyko dla pojazdów fa-
brycznie wyposażonych w
światła przeciwmgłowe):
[cm/10m]
↓
22
[%]
↓
2.2
--
19
Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w wy-
niku działania korektora
świateł mijania:
Brak danych producenta.
[cm/10m]
20
[%]
2.0
20
Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca ro-
boczego:
[kN]
17,50
21
Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca po-
stojowego:
[kN]
5,60
22
Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi jeden z obwodów hamulca roboczego oraz hamulec
postojowy. Sterowany nożnie.
23
Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie ręcznie, działa na oś tylną.
24
Przełożenie korektora
hamowania:
BD
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0124
Ark. 5
Arkuszy 8
DANE T
ECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: FORD TRANSIT 2,4 TD
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
25
Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła kierowni-
cy:
Brak danych producenta
[
o
]
6º
26
Rozstaw
kół
Przednich:
[mm]
1737
*) na kołach bliźniaczych
Tylnych:
[mm]
1700
1642*
27
Zbieżność kół przednich:
[mm]
0±1
Wielkość regulowa-
na
Warunki pomiaru:
-
samochód nieobcią-
żony.
[
o
]
0°±10’
28
Kąt pochylenia kół przed-
nich:
[
o
]
0°25’±1°
Wielkość nieregu-
lowana
29
Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[
o
]
3°42’±1°
Wielkość nieregu-
lowana
30
Kąt pochylenia osi sworz-
nia zwrotnicy:
[
o
]
BD
31
Zbieżność kół tylnych:
[mm]
BD
--
[
o
]
BD
32
Kąt pochylenia kół tyl-
nych:
[
o
]
BD
33
Dopuszczalna nieślado-
wość kół:
[mm]
35
33*
Wg przepisów MT i GW
*) na kołach bliźniaczych
Brak danych producenta
lub tzw. offset:
[
o
]
-------------
34
Dopuszczalna nierówno-
ległość osi:
[mm]
32
lub tzw. setback:
[
o
]
------------
Brak danych producenta
35
Skrętność
kół przed-
nich;
Koło we-
wnętrzne:
[
o
]
BD
Koło ze-
wnętrzne:
[
o
]
BD
36
Parametr
minimalnej
sprawności
amortyzato-
rów
Rodzaj urządzenia: pracu-
jące według metody Eusa-
ma. Max różnica sprawno-
ści amortyzatorów kół tej
samej osi.
Przednich:
[%]
30
Tylnych:
[%]
20
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
[ Pobierz całość w formacie PDF ]