Fiat Ulysse-Lancia Phedra, Karty ITS
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0121
Ark. 1
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: Fiat Ulysse / Lancia Phedra (benzyna)
A. Marka pojazdu: Fiat / Lancia,
B. VIN (3 pierwsze znaki): ZFA / ZLA,
C. Typ, model, (nazwa handlowa): 179 Ulysse / Lancia Phedra,
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): 179BXA1A, 179BXB1A, 179BXC1A, 179BXD11,
(wersja 2A - fiata, wersja 2AL - lancia),
E. Odmiany: nadwozie wielozadaniowe,
F. Rodzaj: samochód osobowy,
G. Podrodzaj: nieokreślone,
H. Przeznaczenie: nieokreślne,
I. Numer homologacji krajowej MT i GM: 263,
J. Przykład VIN-u:
ZFA17900013009099 / ZLA17900013009099
K. Powyższeze dane dotyczą pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających
się od numeru:
ZFA179
... ,
ZLA179...,
L. Wygląd pojazdu:
--
Ł. Infor
macje o pojeździe:
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
Numer nadwozia (VIN) umiesz-
czony jest na pasie podokiennym
lub z przodu po prawej stronie
widoczny po otwarciu klapy silni-
ka.
Numer nadwozia (VIN) umieszczony jest na pasie
podokiennym lub z przodu po prawej stronie widocz-
ny po otwarciu klapy silnika.
2
Położenie numeru silnika:
Numer silnika jest wybity na
bloku silnika w miejscu gładko
obrobionym (pole numerowe).
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
1
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0121
Ark. 2
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: Fiat Ulysse / Lancia Phedra (benzyna)
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki zna-
mionowej:
Tabliczka znamionowa umiesz-
czona jest na prawym środkowym
słupku drzwi.
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
--
Brak rozpoznawania modelu roku
w numerze VIN.
Znak 10 jest pozostawiony do
dyspozycji producenta ale nie
musi oznaczać modelu roku.
Znak 4 do 6 typ pojazdu.
Znaki 11 do 17 numer nadwozia.
ZFA17900013009099 - fiat
ZLA17900013009099 - lancia
5
Masa własna:
1645 – 1818
1
1736 – 1909
2
1783 – 1950
3
1859 – 1969
4
1 – wersja z siln. benzyno-
wym o poj.1997,
2 – wersja z siln. diesla o
poj. 2179,
3 – wersja z siln. diesla o
poj. 1997,
4 – wersja z siln. benzyno-
wym o poj. 2946.
[kg]
6
Dopuszczalna masa cał-
kowita, (administracyjna w
kraju):
2380
1
2505
2
2505
3
2540
4
1 – wersja z siln. benzyno-
wym o poj.1997,
2 – wersja z siln. diesla o
poj. 2179,
3 – wersja z siln. diesla o
poj. 1997,
4 – wersja z siln. benzyno-
wym o poj. 2946.
[kg]
7Ilść osi:
[szt]
2
8Ilść kół:
[szt]
2+2
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0121
Ark. 3
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: Fiat Ulysse / Lancia Phedra (benzyna)
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
9ład
dopuszczal-
nej masy
całkowitej
(nacisku
całkowitego)
na osie
[kg]
1250
1290*
*) silnik o zapłonie iskro-
wym o poj. 2946 cm3.
1:
12,50
12,90
[kN]
[kg]
1300
2:
[kN]
13,00
10
Dopusz-
czalna ma-
sa całkowita
przyczepy
1300
1
1345
2
1375
3
1500
4
1 – wersja z siln. benzyno-
wym o poj.1997,
2 – wersja z siln. diesla o
poj. 2179,
3 – wersja z siln. diesla o
poj. 1997,
4 – wersja z siln. benzyno-
wym o poj. 2946.
z hamul-
cem:
[kg]
bez hamul-
ca:
[kg]
650
11
Największa
liczba
miejsc
do siedze-
nia:
[szt]
8
--
12
Nominalny rozmiar opon:
[mm/cal]
205/65R 15 94H
13
Dopuszczalne rozmiary
opon:
[mm/cal]
215/60R 16 99H
14
Ciśnienie
w kołach
przednich
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
BD
obciążenie
max:
[MPa]
BD
Ciśnienie
w kołach
tylnych:
obciążenie do 3
osób
[MPa]
BD
Obciążenie
max:
[MPa]
BD
15
Prędkość maksymalna:
185
1
182
2
174
3
205
4
1 – wersja z siln. benzyno-
wym o poj.1997,
2 – wersja z siln. diesla poj.
2179,
3 – wersja z siln. diesla o
poj. 1997,
4 – wersja z siln. benzyno-
wym o poj. 2946.
[km/h]
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0121
Ark. 4
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: Fiat Ulysse / Lancia Phedra (benzyna)
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
16
Nominalna wartość usta-
wienia świateł mijania w
płaszczyźnie pionowej:
[cm/10m]
↓
BD
[%]
↓
BD
17
Nominalna wartość usta-
wienia świateł drogowych
w płaszczyźnie pionowej
(tylko dla układów cztero-
reflektorowych):
Układ jednoreflektorowy
[cm/10m]
-------------
[%]
-------------
18
Nominalna wartość usta-
wienia świateł przeciwm-
głowych przednich w
płaszczyźnie pionowej
(tyko dla pojazdów fa-
brycznie wyposażonych w
światła przeciwmgłowe):
[cm/10m]
BD
[%]
BD
--
19
Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w wy-
niku działania korektora
świateł mijania:
Brak danych producenta.
[cm/10m]
20
[%]
2.0
20
Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca ro-
boczego:
[kN]
11,9-12,5
21
Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca po-
stojowego:
[kN]
3,8-4,0
22
Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi jeden z obwodów hamulca roboczego. Sterowany
nożnie.
23
Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie ręcznie, działa na oś tylną.
24
Przełożenie korektora
hamowania:
BD
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0121
Ark. 5
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: Fiat Ulysse / Lancia Phedra (benzyna)
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
25
Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła kierowni-
cy:
Brak danych producenta
[
o
]
6º
26
Rozstaw
kół
Przednich:
[mm]
1570
Tylnych:
[mm]
1548
27
Zbieżność kół przednich:
[mm]
1,80±1
Wartość regulowa-
na.
Warunki pomiaru:
-
samochód nieobcią-
żony.
[
o
]
0º18’±10’
28
Kąt pochylenia kół przed-
nich:
[
o
]
0º±0º30’
Nieregulowany.
29
Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[
o
]
2º35’±30’
Nieregulowany.
30
Kąt pochylenia osi sworz-
nia zwrotnicy:
[
o
]
BD
31
Zbieżność kół tylnych:
Nieregulowany.
[mm]
1,40±1
--
Nieregulowany.
[
o
]
0º14’±10’
32
Kąt pochylenia kół tyl-
nych:
Nieregulowany.
[
o
]
1ºN±30’
33
Dopuszczalna nieślado-
wość kół:
[mm]
31
Wg przepisów MT i GW
Brak danych producenta
lub tzw. offset:
[
o
]
-------------
34
Dopuszczalna nierówno-
ległość osi:
[mm]
23
Wg przepisów MT i GW
lub tzw. setback:
[
o
]
------------
Brak danych producenta
35
Skrętność
kół przed-
nich;
Koło we-
wnętrzne:
[
o
]
36º18’
Koło ze-
wnętrzne:
[
o
]
31º29’
36
Parametr
minimalnej
sprawności
amortyzato-
rów
Rodzaj urządzenia: pracu-
jące według metody Eusa-
ma. Max różnica sprawno-
ści amortyzatorów kół tej
samej osi.
Przednich:
[%]
30
Tylnych:
[%]
20
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
styczeń
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
[ Pobierz całość w formacie PDF ]